DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

středa 8. listopadu 2017

Home » » Recenze/review - DANTE'S THEORY - Amut (2017)

Recenze/review - DANTE'S THEORY - Amut (2017)


DANTE'S THEORY - Amut
EP 2017, vlastní vydání

Občas jsou cesty a způsoby, jakými se ke mě hudba dostane a osloví mě značně komplikované. Kupříkladu death metalové maniaky DANTE'S THEORY jsem v době vydání jejich EP "Amut" odložil se slovy a přesvědčením, že tohle tedy já psát nebudu. Jenže kapela si to u mě oddřela, jednou za čas mě opakovaně nalákala k poslechu. Nakonec se ledy prolomily.

Vezměte několik kilo death metalu, opékejte jej pomalu a polévejte death corem. Podávejte s krvavým vnitřkem a pořádnou porcí koření. Troufám si tvrdit, že bude chutnat i vám.  




 


V EP "Amut" můžeme vypozorovat vlivy třeba takových WITHIN DESTRUCTION, BLOOD RED THRONE, HOUR OF PENANCE, NILE, SUFFOCATION, DYING FETUS, MERAUDER. Singapurský extrémní kartel přesně ví, jak na moji zkaženou duši. Zkrátka a jednoduše - přijde, složí na moji nebohou hlavu náklad z kovového hlomozícího kamení. Novinka má potřebný tlak, takovou tu chtěnou temnotu. Válcuje pořádně, nemám vlastně žádných větších námitek. Podobná hudba sice nevychází úplně z mého srdce, ale musím uznat, že to chlapcům odsýpá více než dobře. Parádní album, které vám ustřelí hlavu!


sumarizace:

"Amut" je albem, které mi ustřelilo hlavu úplně stejně jako upilovaná brokovnice. Nalezl jsem si v něm pro sebe ty nejsyrovější a nejkrvavější kousky masa. Chci být při poslechu EP s kapelou v mosh-pitu a ukroutit si krk do bezvědomí. Skvělé nápady, vynikající riffy, krutost, síla, špína. Co dodat víc? Snad jen náklaďák energie, síry a nějaké ty hromady mrtvol. Nakonec stejně všichni u téhle desky zemřeme násilnou smrtí. Jsem moc rád, že mi u toho budou hrát DANTE'S THEORY. Druhé EP v pořadí, podruhé rozpůlená hlava sekyrou. Masakr lidské mysli! Vynikající album!

Asphyx says:

"Amut" is an album that blows my head off just like a sawed-off shotgun. I found there the rawest bloody pieces of meat for myself. I want to be by listening with the band in the mosh-pit and shake my head into a coma. Great ideas, great riffs, cruelty, power, dirt. What can I say more? Perhaps the truck of energy, sulfur and some piles of corpses. Everybody will die of a violent death on this EP. I'm very happy that DANTE'S THEORY will play there. The second EP album, the head divided into halves with an ax. The massacre of the human mind! Excellent album!

Track list:
1. Qiamat Heretics
2. Iron Coffin
3. Insanity of the Saints
4. Dethroned the Purist
5. Amut

Line up:
Vox - Remy
Guitars - Naz
Bass - Aaron
Drums - Karsten


Share this games :

TWITTER