DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

čtvrtek 4. května 2017

Home » » Recenze/review - WARCRAB - Scars of Aeons (2017)

Recenze/review - WARCRAB - Scars of Aeons (2017)


WARCRAB - Scars of Aeons
CD 2017, Transcending Obscurity Records

Ta touha ho provázela už dlouhou dobu. Byla neodbytným pocitem, myšlenkou, která nešla vyhnat z hlavy. Musel to udělat, musel ochutnat lidskou krev.

Když jsem poprvé slyšel novinku death sludge metalistů WARCRAB, připadal jsem si, že jsem zavřený v nějaké podzemní kobce, svázaný a sedící pod ostrým světlem. Mí mučitelé mi zrovna narvali do hrdla trychtýř a lijí do něj nasládlou červenou tekutinu. Nejdřív nechápu, co se děje, připadám si jako ve zlém snu, ale u každé další skladby postupně procitám a poddávám se myšlenkám vampýrismu. Hudba je zde podobná té, jakou tvořili a tvoří třeba BOLT THROWER, CROWBAR, SKINLESS, FISTULA. Je plná bažinatých riffů, praskajících kostí a samozřejmě mrazu. Chutná opravdu jako krev.




"Scars of Aeons" není žádným vyumělkovaným albem současné doby, ale spíše špinavou mršinou, pohozenou kousek od cesty. Není vlastně ani nijak výrazné, dokonce se nedá hovořit ani o dokonalosti. Mě přesvědčila hlavně odhodlanost, schopnost složit skladbu, která zaujme a hlavně určitá neurvalost a krutost, které ze skladeb cítím. Bořím se po kolena v močálech, hladím bělostné lebky svých předchůdců a těším se na každý kousek života, který budu moc chytit a vysát z něj blahodárné šťávy. WARCRAB nahráli desku, která rozhodně stojí za povšimnutí. Zaujme asi jen příznivce žánru zvaného death sludge metal, ale tak je to v pořádku. Když jsem se do nahrávky zakousl poprvé, ani jsem nevěřil, že tak krásně morbidně dozraje. Vřele doporučuji všem fanouškům smrtí, mokřadů a zkažené krve! Velmi dobrá deska.


sumarizace:

WARCRAB mi svým novým CD málem způsobili zástavu srdce. Jejich sludge death metal je totiž neskutečně nakažlivý. Jsem albem doslova prokletý. Mohutné stěny z kytar, krutý hlas a nekonečnost. To jsou slova, která vystihují letošní nahrávku asi nejlépe. Pokud máte rádi pomalé melodie, staré hřbitovy a dokážete uklidnit svoji duši, budete s novinkou spokojeni jako já.  "Scars of Aeons" jsem si nejvíc užíval na dlouhých procházkách deštivou podzimní krajinou. Moje duše byla lehká, smutná a vznešená. Takhle nějak si představuji hudbu, která by měla znít na mém vlastním pohřbu. Jsme jenom prach, vznášející se věčností. Skvělé sludge death metalové album, u kterého umrznete! Až na věky, amen!

Asphyx says:

WARCRAB caused me almost a heart attack on their new CD. Their sludge death metal is incredibly infectious. I'm cursed with this album. Huge walls of guitars, cruel voice and infinity. These are words that describe this record probably best. If you like slow tunes, old cemeteries and you can soothe your soul, you will be satisfied with the news like me. "Scars of Aeons" I enjoyed on my long walks in the rainy autumn landscape. My soul was light, sad and noble. This is how I imagine the music that should sound at my own funeral. We're just dust hovering in eternity. Great sludge death metal album freezing to death!  Forever, amen!

Share this games :

TWITTER