DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

čtvrtek 25. května 2017

Home » » Recenze/review - BALANCE OF TERROR - World Laboratory (2017)

Recenze/review - BALANCE OF TERROR - World Laboratory (2017)



BALANCE OF TERROR - World Laboratory
CD 2017, Ghastly Music

Tříštivé zlomeniny lze dosáhnout několika způsoby. Většina z nich bývá velice bolestivá, tepající, řezavá. Je ale jeden druh, který budete milovat. Při brutálním death metalu z dílny francouzských řezníků BALANCE OF TERROR se budete modlit, aby vám byly lámány další s další kosti.

Jejich prvotina je totiž pro mě takovým menším zjevením. Jako bych sešel dolů do sklepa v našem domě a tam mě chytla parta šílenců s noži, sekyrami, pilami a odřezala ze mě kousky masa jako z toho nejprašivějšího psa. Poté, zavřen v chladné kobce, jsem dále otesáván riffy ve stylu NAPALM DEATH, BRUTAL TRUTH, DEEDS OF FLESH, SUFFOCATION, ROTTEN SOUND, MORBID ANGEL, či kolegy z jejich země BENIGHTED. Brutal death metal se zde s grindem navzájem prolíná ve velmi nechutném a řekl bych až temném poměru. Tohle je materiál, který vám vyrve střeva z těla a ještě za to poděkujete!



Určitě jste někdy zažili absolutní přenos mezi vámi a hudbou. Troufám si nesměle tvrdit, že s BALANCE OF TERROR jsme si souzeni. Jejich krutost mě totiž zcela naplňuje, užívám si všechny ty krásně krvavě morbidní chvilky. Pitváme spolu po večerech, vstáváme a jsou mojí kulisou i v práci. Fascinuje mě neučesanost, takový ten přímý zásah na solar plexus. Možná to někteří z vás uslyší jinak, nevadí to, já stejně poslouchám hlavně srdcem a tentokrát jsem měl co dělat, abych ten tlak ustál. Kapela není ničím výjimečná, co se týká technické zdatnosti (i když, co by za to některé skupiny daly), ale doslova z ní sálá energie, síla, chuť nás zničit. Cítím zde nadšení pro opuštěné pitevní sály, pro cákance na zdech z rozdrcených hlav, pro zakousnutí se do stále tepajících tepen. Zkrátka a jednoduše, tohle je brutal death grindová nakládačka přesně podle mého zvráceného gusta. Masakr!



sumarizace:

Nové album brutal death grindových šílenců BALANCE OF TERROR z Francie působí hodně návykovým, drtivým dojmem. Už když jsem si jejich nové album ve stylu NAPALM DEATH, BRUTAL TRUTH, DEEDS OF FLESH, SUFFOCATION, ROTTEN SOUND, MORBID ANGEL, či kolegy z jejich země BENIGHTED pustil poprvé, propadl jsem hrdlem. Žaludek se mi zkroutil do dlouhé křeče a měl jsem sto chutí řvát spolu s kapelou jejich texty. Syrově, surově, jako opuštěný hrob, působí novinka francouzských maniaků. BALANCE OF TERROR umí jednu věc, kterou zase tolik kapel nemá. Rozhýbala mé staré kosti, donutila mě k soukromé pařbě v pokoji, k neustálému přehrávání alba "World Laboratory" v autě. Je esencí energie, síly, nadšení, nespoutanosti, i jakési rebelie, kterou z nahrávky cítím. Takhle nějak by to mělo vypadat, říkám si stále dokola a chci vypadnout z práce ven s tím, že prvnímu hajzlovi, kterého potkám, proženu pěst obličejem. Brutal grind death metal, který vás přibije na zeď! Skvěle!


Asphyx says:

The new album by brutal death grind freaks BALANCE OF TERROR from France feels insanely addictive and crushing. When I heard their new album for the first time, which was in the style like NAPALM DEATH, BRUTAL TRUTH, DEEDS OF FLESH, SUFFOCATION, ROTTEN SOUND, MORBID ANGEL, BENIGHTED, I was totally destroyed. My stomach twisted into a long spasm and I wanted to scream the lyrics with the band. Raw, brutally, just like a lonely grave – that is how this new album by those French maniacs feels to me. BALANCE OF TERROR can do one thing which other bands can´t. They made my old bones move and made me to have a private party in the room and I also playback the album "World Laboratory" in my car. It is the essence of energy, power, excitement, unbridled and also some kind of rebellion which I feel from the album. This is how it should look – that is what I am thinking when I want to go out of work and punch first asshole I meet on the street. Brutal death grind metal which will nail you on the wall! Great!

tracklist:
1. Intro
2. Gap
3. Erase
4. Intelligence Failure
5. Rest in Beast
6. Wave of Panic
7. World Laboratory
8. Ecclesiastical Putridity

Share this games :

TWITTER